

1. Genel Bilgilendirme
2024-2025 akademik yılı Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği kapsamında, 2023-1-TR01-KA131-HED-000121666 proje nolu bütçeden karşılanmak üzere 115 akademik personel ve 50 idari personelin kullanımı için toplam 165 kişilik kontenjan ayrılmıştır.
Hareketlilik kapsamında, başvuran personelin gidebileceği yerler:
- ECHE sahibi yükseköğretim kurumları,
- İşletmelere, eğitim merkezlerine, araştırma merkezlerine, ticaret odaları ve birliklerine, okul, vakıf, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, kariyer rehberliği sağlayan kuruluşlara, profesyonel danışma ve rehberlik kuruluşları ve Erasmus+ program rehberinde belirtilen diğer kuruluşlara gidilerek (Personellerimizin çalıştığı bölümle gidilecek olan kurum/departman uyumlu olması gerekmektedir). Bu çerçevede, uygun bir işletmeden kastedilen büyüklükleri, yasal statüleri ve faaliyet gösterdikleri ekonomik sektör ne olursa olsun, özel veya kamuya ait her tür kurum/kuruluş ile sosyal ekonomi dâhil her tür ekonomik faaliyette bulunan girişimdir. Bu tür bir uygunluk kontrolünün tüm akademik birimlerden oluşan bir komisyon tarafından yapılmaktadır.
Bilgi Notu 1: Erasmus+ Eğitim Alma Hareketliliğini kullanacak personel, üniversitemizde görevli tüm akademik ve idari personeli kapsamaktadır. 02.08.2023 tarihli 19/2 sayılı Senato kararına istinaden Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü’nün bütçe imkânları çerçevesinde personel aynı akademik yılda Erasmus+ eğitim alma hareketliliğine birden fazla katılabilir.
Bilgi Notu 2: 19.07.2023 tarih 2023/20 sayılı Uluslararası İlişkiler Komisyon toplantısı Karar-4’e istinaden hibeyi verimli kullanabilmek adına, kontenjanın müsait olduğu durumlarda komisyon kararı ile aynı alt birimden birden fazla öğretim elemanı veya idari personelin puan sistemi göz önünde bulundurularak değerlendirme sıralamasına dâhil edilmesi kararlaştırılmıştır.
Bilgi Notu 3: Hibe ödemesi, en fazla 2 iş günü (eğitim alma) + 2 seyahat günü olarak sınırlandırılmıştır. Bu ilan kapsamında 03.08.2023 tarihli 2023/22 sayılı Uluslararası İlişkiler Komisyon toplantısı Karar- 2’ye istinaden hibe ödemesi yapılacak süre, en fazla 2 iş (eğitim alma) günü + 2 seyahat günü olarak sınırlandırılmıştır. Konuyla ilgili detaylı bilgi ilan ekindeki “detaylı ilan” dosyasında bulunabilir. Başvuru süreci ile ilgili tüm prosedürlere dair bilgi sahibi olmak için başvuru yapacak personellerimizin “detaylı ilan” dosyasını mutlaka incelemesi gerekmektedir.
Bilgi Notu 4: Hareketlilik türü “Eğitim Alma” olduğundan davet mektuplarında “Ders Verme” ifadesi kullanılmamalıdır.
Bilgi Notu 5: Hareketliliğin 02/06/2025- 25/07/2025 tarihleri arasında gerçekleşmesi gerekmektedir.
2. Başvuru Koşulları ve Şartları
- Cumhurbaşkanlığı Turna Portal üzerinden (https://turnaportal.ua.gov.tr/giris) başvuru yapılmalıdır. Aksi takdirde başvuru işleme alınmayacaktır.
- 25/03/2025-02/05/2025 tarihleri arasında Pusula Bilgi Sistemi - Erasmus Bilgi Sistemi üzerinden başvuru yapılmalıdır.
- Hareketlilik en az ardışık 2 gün ve toplamda en az 8 saat olmalıdır.
- Asıl olarak seçilen personelin ilerleyen tarihte duyurulacak bilgilendirme toplantısına katılması zorunludur.
- 02/05/2025 saat 17:00 ‘a kadar başvuru belgelerini koordinatörlüğümüze elden teslim edilmesi gerekmektedir.
3. Başvuruların Değerlendirmesi
- Başvuruların ön değerlendirmesi 07 Mayıs 2025 Çarşamba 13:30 ‘da Uluslararası İlişkiler Komisyonu tarafından değerlendirilecek olup Aday Asıl ve Yedek listesinin ön değerlendirme sonuçları 09 Mayıs 2025 tarihinde yayınlanacaktır. Aday Asıl ve Yedek Personel Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Sonrası Nihai Listenin Komisyon Tarafından İncelendikten Sonra Nihai Sonuçların ilanı 16 Mayıs 2025 tarihinde yayınlanacaktır.
Not: Personelimiz Pusula Bilgi Sistemi –Erasmus Bilgi Sistemi üzerinden Erasmus+ Eğitim Alma Hareketliliği Başvuru Formununu(Application Form) doldururken en az ardışık 2 gün ve toplam en az 8 saat olacak şekilde doldurmalıdır. Bu ilan kapsamında 03.08.2023 tarihli 2023/22 sayılı Uluslararası İlişkiler Komisyon toplantısı Karar- 2’ye istinaden hibe ödemesi yapılacak süre, en fazla 2 iş (eğitim alma) günü + 2 seyahat günü olarak sınırlandırılmıştır. Konuyla ilgili detaylı bilgi ilan ekindeki “detaylı ilan” dosyasında bulunabilir. Başvuru süreci ile ilgili tüm prosedürlere dair bilgi sahibi olmak için başvuru yapacak personellerimizin “Detaylı İlan” dosyasını mutlaka incelemesi gerekmektedir.
Personel Eğitim Alma Hareketliliği hakkında detaylı bilgi için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. https://www.pau.edu.tr/erasmus/tr/sayfa/ka131-egitim-alma
SÜREÇ TAKVİMİ
Hareketlilik İlan Tarihi ve Puanlama Tablolarının Alınması
|
21/03/2025-02/05/2025
|
Pusula- Erasmus+ Bilgi Sistemi'nden doldurulan eğitim programının onaylanmış hali(Application Form), davet mektubu ve ekte sunulan Erasmus+ Puanlama Tablosuile birlikte PAÜ Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü’ne elden son teslim tarihi
|
02/05/2025 Saat 17:00
|
Başvuruların Uluslararası İlişkiler Komisyonu Tarafından Değerlendirilmesi
|
07/05/2025
|
Başvuruların Ön değerlendirme Sonuçlarının İlanı
|
09/05/2025
|
Aday Asıl ve Yedek Personel Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Süresi
|
12-13/05/2025
|
Personel Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Sonrası Nihai Listenin Komisyon Tarafından İncelenmesi
|
14/05/2025
|
Aday Asıl ve Yedek Personel Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Sonrası Nihai Listenin Komisyon Tarafından İncelendikten Sonra Nihai Sonuçlarının İlanı
|
16/05/2025
|
Asıl olarak seçilmiş personellerin haklarından vazgeçmesi halinde Vazgeçme Dilekçesinin Koordinatörlüğümüze Son Teslim Tarihi
|
30/05/2025 Saat 17:00
|
Yedek olarak seçilmiş personellerin haklarından vazgeçmesi halinde Vazgeçme Dilekçesinin Koordinatörlüğümüze Son Teslim Tarihi
|
13/06/2025 Saat 17:00
|
Hareketliliği Gerçekleştirme Aralığı
|
02/06/2025-25/07/2025
|
Cumhurbaşkanlığı Turna Portalından başvuru için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:












Erasmus+ Eğitim Alma Hareketliliği ile ilgili işlemleriniz ya da daha fazla bilgi almak için Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğümüzle iletişime geçebilirsiniz:
AKADEMİK PERSONEL İŞLEMLERİ
Asuman YÜCELİŞ
E-posta: erasmus4@pau.edu.tr
Tel: 0258 296 75 92
Adres: Kınıklı Mahallesi, Üniversite Caddesi, Pamukkale Üniversitesi, İleri Araştırma Laboratuvar Merkezi Binası, Kat:2, No: 11/A, 20160, Pamukkale/DENİZLİ
İDARİ PERSONEL İŞLEMLERİ
Büşra ÇELİKTÜRK
E-posta: erasmus2@pau.edu.tr
Tel: 0258 296 734 49
Adres: Kınıklı Mahallesi, Üniversite Caddesi, Pamukkale Üniversitesi, İleri Araştırma Laboratuvar Merkezi Binası, Kat:2, No: 11/A, 20160, Pamukkale/DENİZLİ