Seminer Bilgi ve Not Girişi:

Seminer dersine ait sunumların planlanması aşamasına ait tarih, saat, konu ve yer bilgisi girişlerinin Danışmanlar tarafından yapılabilmesi için Enstitü Bilgi Sistemi > Danışman İşlemleri > Seminer Notu Girişi sayfasında bir düzenleme yapılmış EABD Başkanı tarafından da girilen bilgilerin güncellenebilmesi için arayüz hazırlanmıştır.

Seminer bilgileri girişi yapıldıktan sonra Seminer not girişi aktif olacak ve bu sayfaya girilen seminer bilgilerinin web sayfalarında otomatik olarak gösterilmesi ile ilgili bir geliştirme yapılmıştır. Danışmanlar tarafından sisteme girilmiş olan Seminer bilgileri otomatik olarak web sayfasında bir gün sonra yayınlanmaya başlar.

Hatırlatmalar :

  • Seminer bilgilerinin, akademik takvimde belirtilen dönem sonu notlarının girilmesi ve onaylanmasının son gününden en geç 1 ay öncesine kadar girişlerinin yapılması gereklidir.
  • İlgili dönem için not girişleri seminer tamamlandıktan sonra yapılmalıdır.
  • Seminer tamamlandıktan sonra Pusula Bilgi Sistemine not girişi yapılır ve Seminer Değerlendirme Tutanak Formu ve Etkinlik Katılım Listesi ilgili EABD Başkanlığı üst yazısı ile enstitüye gönderilir.

Danışman Seminer Not Giriş Arayüzü

TİK Toplantısı Planlama :

  TİK toplantılarının planlanabilmesi ve izlenebilmesi için yapılan talepler doğrultusunda Danışmanlar tarafından toplantıların planlanabilmesi amacıyla Enstitü Bilgi Sistemi> Danışman İşlemleri > TİK Toplantı İşlemleri sayfası hazırlanarak kullanıma sunulmuştur. Bu sayfa ile daha önce YKK ile belirlenen TİK Komitelerinin planlanacak toplantıya katılacak üyelerine toplantı bilgilerinin yer aldığı bir davet e-postası ekte yüklenen (PDF) formatında TİK raporu ile birlikte gönderilebilmektedir. Toplantı planlaması yapılırken toplantıların en erken 15 gün sonrası için planlanabildiği ve toplantıya katılacak üyelerden en az bir tanesinin Üniversite/EABD dışından olması dikkate alınmalıdır. Öğrencinin doktora aşaması ile ilgili tüm bilgiler Enstitü Bilgi Sistemi > Danışman İşlemleri > Danışman İşlemleri sayfasında yer alan Doktora İzleme sekmesi ile izlenebilmektedir. Planlanan toplantıların Enstitü Personeli/ Yönetimi tarafından izlenebilmesi amacıyla Enstitü Bilgi Sistemi > Öğrenci İşlemleri > Doktora İzleme sekmesinde bir güncelleme yapılarak planlanan toplantıların bu sayfada gösterimi sağlanmıştır.

Hatırlatmalar :

  • Sistemde üyelerin bilgilerinin eksik/yanlış olması durumunda enstitüye bilgi verilmelidir.
  • Yukarıdaki işlemler tez önerisi savunma sınavından sonraki yapılacak tez izleme komitesi toplantıları için uygulanır.
  • Toplantı tarihinden 15 gün önce toplantı planlanması zorunludur.
  • Ocak-Haziran için son toplantı tarihi 30 Haziran ;  Temmuz-Aralık için son toplantı tarihi 31 Aralık (haftasonu tatilleri haricinde) olmak kaydıyla sistemden toplantı planlanması en geç 15 gün olan 15 Haziran/Aralık tarihinde yapılmalıdır.
  • Sadece üniversite dışından olan üye uzaktan katılım sağlayabilir.
  • Tez İzleme Komitesi toplantı sonuçları ilgili EABD başkanlığı üst yazısı ile Enstitüye 3 iş günü içinde ulaştırılır. Üniversite dışından katılan üye için sonuç tutanağında ıslak imza yerine VKS ifadesi yer alır. Ayrıca, toplantının video linki videopaylasim@pau.edu.tr adresine gönderilir.

Danışman TİK Toplantı Planlama Arayüzü

İşlem Adımları:

  • Enstitü Bilgi Sistemi> Danışman İşlemleri > TİK Toplantı İşlemleri sayfasına giriş yapılır.
  • TİK üye seçimleri için katılım sütununa 2 üniversite içinden 1 üniversite dışından üye işaretlenir.
  • Toplantılı bilgileri bölmesinde önce tarih ikonu tıklanır gün seçilir ve sonra saat ikonu tıklanarak toplantı saati belirlenir.
  • Toplantı yeri yazılır.
  • Öğrencinin ilgili toplantıya ait raporu seç butonuna basılarak eklenir.
  • Son olarak toplantı bilgilerini kaydet gönder butonuna basılır.